sunnuntaina, elokuuta 28

Kolmen suora



Sain viimein sen kolmannenkin maton virkattua. Viimeistellessäni mattoa sain ajatuksen, miten voisin näitä hyödyntää.


Nyt kun minulla oli kolme värikästä pikkumattoa valmiina, niin en malttanut olla viemättä niitä ulos, lämmittävien auringonsäteiden hellittäväksi. 

Tuo pienin ja ensimmäinen kuuluu sinne WC:hen, mutta nuo kaksi muuta, ne jäävät ulos. Jos vain idea toimii käytännössä, niinkuin olen suunnitellut, niin huomenna pitäisi olla valmiina. Ainahan niitä voi mutkia matkaan tulla ja pikkuisen uumoilenkin vastoinkäymisiä, mutta kokeilen ainakin ajatusta käytännössä.


Räsykuteella saa sukkelaan aikaiseksi heimaisevia väriraitoja. Kaksi ensimmäistä mattoa virkkasin pylväillä ja viimeisen kiinteillä silmukoilla. Nuo ensimmäiset venyväit ja vanuivat joka puolelta ja luulin korjaavani vian kiinteillä silmukoilla, mutta eipä ollut mitään eroa lopputuloksessa.




3 kommenttia:

  1. Kylläpäs tulee mattoja sutjakkaan.. minä oon tammikuussa varmaan alottanu maton virkkaamisen eikä se ole vieläkään valmis O_o

    VastaaPoista
  2. No, minulla on nyt aikaa virkkailla ja puuhastella. Kaikella on omat aikansa, kyllä se matto sinullakin valmistuu jonain päivänä, saat nähdä.

    VastaaPoista
  3. Kauniita mattoja.
    Olet todella tehnyt ne sukkelaan.
    Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä tuleman pitää.

    VastaaPoista